niedziela, 29 marca 2015

Wolna, słoneczna niedziela!

Dzisiaj niedziela-dzień wolny od pracy. O! Jak dobrze! W końcu mam troszkie czasu na przyjemności. Byłyśmy dzisiaj na spacerku w lesie i przy okazji zrobiłam mojej modelce kilka fotek. Może jestem mało obiektywna, ale zauważyłam, że z Jolly zrobiła się prawdziwa suka :-D Ma mocniejszą budowę ciała, więcej kłaków, kapitalnie się prezentuje. Kurcze, wyrosło mi psisko na ludzi:-D Wcześniej, była taką laseczką - szczupłe nóżki, szczuła sylwetka, leciuteńska, a teraz? No,no,no... :-D Dobra, koniec już tego zachwalania. 
Spacerek zaczęłyśmy ad aportu. Potem marsz leśnymi ścieżkami. W między czasie zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia. Pogoda była cudna, w lesie tłum ludzi. Niestety psiaków zainteresowanych wspólną zabawą zero.Cóż... Życie!
Poniżej fotki ze spaceru-niestety w wersji roboczej, ale mam nadzieję, że będą się podobać. 
Pozdrawiamy!















3 komentarze:

  1. Dwa ostatnie zdjęcia są PRZECUDOWNE! :D
    Rzeczywiście niezła z niej suka. :P
    Pozdrawiamy
    nadibordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne foty! W sumie, jak zwykle :D
    Z Sary tak samo, jak z Jolly zrobiła się prawdziwa suka. Jeszcze niedawno miała nogi, jak galązki, teraz normalnie potężne drzewa :D Klatka piersiowa tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! zazdroszczę pogody bo u nas pada śnieg :P
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń