wtorek, 10 marca 2015

Zabawki edukacyjne

Tak się składa, że wróciłam niedawno do branży zoologicznej. Stąd mniej postów na blogu i odwiedzin. Jak się pracuje czas płynie bardzooo szybko, dlatego muszę się przeorganizować, żeby wystarczało mi dnia na wszystko co sobie zaplanuję. Pracując w zoologu, znowu mam styczność z całą gamą karm, smakołyków, zabawek, kosmetyków, itp.. Właściwie to mogłabym zostać testerem wszystkiego! :-D Oczywiście na własny koszt ;-) Dzisiaj wpadły mi jednak w oko zabawki edukacyjne trixie. Chyba się w nich zakochałam. Poker Boxy, o różnym poziomie trudności, Tricky Tower, czyli wieża na smakołyki, Wiatrak z dwoma rodzajami trudności, w którym pies otrzymuje nagrodę poprzez przekręcenie elementów. Niektóre z wyżej wymienionych zabawek można łączyć w całe plansze edukacyjne. Psiak, się rozwija i mamy w domu niezłego kombinatora. Poniżej filmiki prezentujące łamigłówki.

Poker Box 



Poker Box 2


Tricky Tower 

Wiatrak


1 komentarz: