poniedziałek, 1 czerwca 2015

Zostańmy przyjaciółmi :-)

Od kiedy mam Jolly, udział w konkursach stały się dla nas normą. Zaczęłam robić Jolly coraz więcej zdjęć, filmików. Bardzo mi się to spodobało, więc kupiliśmy lepszy aparat i tak cykam te fotki. Zauważyłam, że moja kuzynka też robi zdjęcia swojemu borderowi, wrzuca je do sieci i wygrywa różne gadżety. Pomyślałam, czemu nie? Przecież nigdy nic nie wygrałam... Ale sprawdza się tu odwieczna prawda. Żeby wygrać trzeba grać i tak dzisiaj chcę Wam pokazać paczuszkę, którą wygrałyśmy w konkursie 8in1 - Zostańmy przyjaciółmi. Oto fotka, którą wysłałam. Zrobiona telefonem.

W paczuszce od 8in1 dostaliśmy 8 opakowań filetów pro active i 2 opakowania pro digest.
Jolly na początku nie oszalała na widok przesyłki, ale jak już spróbowała to zmieniła zdanie i wszamała pierwszą torebeczkę.


Jak widzicie, wcale nie trzeba dużo zachodu, żeby udało się coś fajnego zgarnąć w konkursie. Trzeba mieć pomysł!
Właśnie dlatego postanowiłam wykazać się inwencją twórczą i stworzyć kolejne konkursowe "dzieło". Poniżej przedstawiam 30sekundowy filmik o tym jak Jolly zajada się karmą Hill's.
Jeśli Wam się podoba, to możecie na nas zagłosować-jeśli nie,to nie :-)



Pozdrawiamy i zachęcamy do brania udziału w konkursach :-)

3 komentarze: