czwartek, 6 lutego 2014

Wyrabiamy rodowód.

Prace nad wyrabianiem rodowodu zostały oficjalnie rozpoczęte! Wczoraj byłam w Związku Kynologicznym w Kielcach, aby złożyć wniosek w tej sprawie. Wszystko zostało szybko i miło załatwione. Na rodowód będziemy czekać około 3 miesięcy. Jednak już wczoraj dostaliśmy Legitymację członkowską ZKwP i numer rejestracyjny:-) Pani, która mnie obsługiwała wspomniała też coś o przydomku hodowlanym-musimy pomału nad tym myśleć. Już kilka propozycji się pojawiło, ale.... to tajemnica! :-) Na przydomek czeka się podobno ok. 6 miesięcy - wydaje mi się, że to sporo czasu, dlatego musimy się sprężać i uruchomić wyobraźnię. 
Na pierwszą wizytę w ZK, musiałam zabrać jedynie metrykę szczeniaka i pieniążki. Opłata w Kielcach wydaje się spora, bo to aż 205zł. Szczerze mówiąc słyszałam, że w innych oddziałach jest taniej, ale czy to prawda? Któż to wie? W każdym bądź razie cieszymy się, że mamy już to załatwione, ponieważ wybieramy się na naszą PIERWSZĄ WYSTAWĘ! Odbędzie się ona 15-16 lutego w Rzeszowie. Jest to wystawa międzynarodowa - CACIB. Zobaczymy jak nam pójdzie. Jesteśmy pozytywnie nastawieni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz