czwartek, 11 września 2014

zooplus? ZOOMINUS!

Jak wcześniej wspomniałam, Jolly, ma bardzo dobry apetyt. Karma, którą kupujemy skończyła się i wypatrzyłam na stronie sklepu zooplus, bardzo fajną ofertę. A mianowicie- karma Purina Pro Plan 14kg + gratis - oryginalny, duży pojemnik na karmę. Przesyłka dotarła w miarę szybko, niestety w kartonie dotarła do nas sama karma, a zamiast gratisowego pojemnika, nakładki na puszki. Zadzwoniłam do firmy zooplus, chcąc wyjaśnić co się stało niestety usłyszałam, że pojemnika nie doślą, a w ramach rekompensaty otrzymam 10% rabatu na kolejne zakupy. Nie było by w tym nic dziwnego(przecież każdy może się pomylić), gdyby nie fakt, że nie byłam pierwszą osobą, która nie otrzymała rzekomego gratisu. Czy to w postaci pojemnika czy dodatkowych kilogramów karmy. Poza tym firma usunęła z funpage zooplus na fb moją negatywną opinię w postaci postów, a następnie całkowicie zablokowała mój profil. Opinie innych oszukanych użytkowników, które nie wychwalały firmy, także zostały usunięte. Jeden z nich stwierdził, że to śliska sprawa i że nie odsyła karmy, gdyż boi się, że nie zostaną mu zwrócone pieniądze. Po wielu telefonach klientów sklepu w celu wyjaśnienia, co się tam dzieje? ...ze strony www firmy, zniknęła oferta kupna karmy wraz z pojemnikiem. Brak słów...
Na dzień dzisiejszy karma została odesłana i czekam na zwrot pieniędzy. Mam nadzieję, że odzyskam pieniążki, a Wam radzę uważać na ww sklep. Ja już tam NIC nie kupię. 


 
Nie polecam!

5 komentarzy:

  1. Uuu, no to słabo. Zachowali się trochę nie w porządku... Do mnie od nich nie dotarła jedna z zamówionych paczek smakołyków z boscha, muszę to wyjaśnić..
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak brak gratisów czy części zamówienia (u mnie i u kilku innych osób) wydał mi się dziwny, często wchodziłam na fb zooplusa i też była jedna sprawa, że panu nie przysłali całego zamówienia i oczywiście proponowali 10% rabatu. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. nie spodziewałabym się bo jak do tej pory miałam same dobre doświadczenia z tą firmą... dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarze innych osób:

    Katarzyna L.
    "nadzwyczaj długo trwa przygotowywanie mojej wysyłki...jak nigdy...zaczynam się martwić że kolejny raz spotka mnie jakaś niemiła niespodzianka w paczce..."
    Janusz B.
    "Witam. sprawa z tymi pojemnikami wydaje się śliska . albo kradną dla siebie albo sprzedają na lewo . dziś po moim e-mailu usunęli ta ofertę ze strony zooplus. ja jak na razie opisałem problem gdzie tylko się dało i miedzy innymi dowiedziałem się ze jest tez problem ze zwrotami pieniążków za zwrócony towar i dlatego nie będę robił zwrotu. Zakupów w tym sklepie na pewno już nie zrobię. a propozycje 10% zniżki niech sobie wsadza nie będę pisał gdzie. pozdrawiam"
    Klaudia K.
    "Witam serdecznie, Dlaczego bezczelnie kasujecie mój post?! I to ma być fachowa obsługa i fachowy marketing?! Uwierzcie mi, że kupuje w zooplusie od lat i w życiu tak fatalnej obsługi nie widziałam!"

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że dałaś znać to będę wiedzieć, że trzeba uważać.
    Chociaż ja nie mam do nich zastrzeżeń, wczoraj przyszła paczka- wszystkie gratisy w niej były.

    OdpowiedzUsuń