wtorek, 20 stycznia 2015

Liebster Blog Award

 
 
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
~*~

Czym jest LBA już wiecie. Tak się składa, że dostałam nominację od Kisiell, perła&sara oraz Enzo BC.
 Z góry przepraszam za tak szalony poślizg, ale lepiej późno niż później ;-)

Startujemy!
Nominacja nr 1
1. Od kiedy interesujesz się kynologią i psami? - Od kiedy zamyśliłam sobie, że chcę mieć BC
2. Jakie masz zainteresowania poza kynologią? - Sport, Podróże małe i duże, Zoologia
3. Kim chciałbyś/łabyś być? - Szczęśliwą, spełnioną kobietą
5. Jakie jest Twoje największe marzenie? - :-)
6. Odkąd masz kontakt z psami? - Od zawsze.
7. Czy chciałbyś/łabyś kolejnego psa/inne zwierzę? - Jeśli tak to jaką rasę/jakie zwierzę? Oczywiście, że chciałabym. Piej to oczywiście bordera. Inne zwierze to koń :-D
8. Co sądzisz o wiedzy na temat psów ludzi 'przeciętnych' (nie interesujących się kynologią)? - Wiedza takich ludzi jest często znikoma-niestety.
9. Dokąd chciałabyś pojechać z psem? - Moim marzeniem jest móc jechać z psem wszędzie-morze, góry, miasto, wieś-nie chciałabym spotykać tylu ograniczeń.
10. Co sądzisz o przerasowieniu psów? - Wzorzec rasy to jedno, ale robienie z psa na siłę championa nie jest dobre.
11. Dlaczego prowadzisz bloga? - Bo sprawia mi to radość. Bo coraz więcej wiem o pieskim życiu. Bo jestem dumna z mojego psa.

Nominacja nr 2
1. Z jakim sportem wiążesz przyszłość? Dlaczego? - Frisbee-dobra zabawa, spontan, freestyle 2. Od kiedy interesujesz się psami? - Od zawsze:-)
3. Pierwszy pies, który pojawił się u Ciebie w domu? - Pierwszym psem był owczarek niemiecki-Bary
4. Twój najlepszy sukces osiągnięty wraz z psem? - Na razie zdobywamy sukcesy w konkursach foto 5. Co sądzisz o dogsfrisbee? - Mi się podoba. 6. Co sądzisz o kątowaniu ONków wystawowych? - We wszystkim trzeba mieć umiar. Nic na siłę. Liczy się przede wszystkim dobro psa.
7. Twoje ulubione rasy? Dlaczego akurat one? - Numerem jeden jest oczywiście Border Collie, a potem to już wszystkie psiaki.
8. Miniaturka, średni czy olbrzym? Dlaczego akurat ten? -  Każdy ma swój urok. Nie potrafię wybrać.
9. Co sądzisz o metodach Millana? - Już pisałam na ten temat: http://bialo--czarna.blogspot.com/2013/09/dog-whisperer.html
10. Inne zainteresowania prócz psów? - Sport, Podróże małe i duże, Zoologia
11. Dlaczego akurat ta rasa, którą masz aktualnie? - MIŁOŚĆ!

Nominacja nr 3
1. Obi, agility czy frisbee, a może coś innego? - FRIS&AGI
2. Twoje ulubione psie gadżety? - Kurcze, nie wiem :-) Tyle ich jest.. :-P
3. Czy pies śpi z Tobą w łóżku? - Nad ranem już tak.
4. Jakiej rasy psa w przyszłości chciał/abyś mieć? - Chciałabym mieć hodowlę BC
5. Jakie są Twoje najbliższe plany związanie z psią aktywnością? - Rozpoczęcie treningów frisbee, a dla przyjemności, od czasu do czasu agility
6. Co najbardziej lubisz w swoim psie? - Niesamowitą mądrość!
7. Czego najbardziej nie lubisz w swoim psie? - Ciężkie pytanie. Hmm... Przeraźliwy pisk na widok człowieka-oczywiście z radości.
8. Jakie miejsce polecasz na wakacje z psem? - Na dłuższych wakacjach jeszcze nie byliśmy, ale bardzo sympatycznie było w Tatrzańskiej Łomnicy oraz Pieninach.
9. Kto jest Twoim autorytetem w "psim świecie"? - Iwona Gołąb, Monika Rylska - miałam okazję uczyć się od nich. Są wyjątkowe w tej dziedzinie, ale nie jedyne.
10. Czym najchętniej bawi się Twój pies? - PIŁKA,frisbee, polarowy szarpak!
11. Jak godzisz życie zawodowe z posiadaniem psa? - Na szczęście mój partner jest tak samo zakochany we mnie jak i w Jolly, dlatego bardzo chętnie mnie zastępuje podczas mojej nieobecności.

1 komentarz:

  1. 3 nominacje, serio dobrze wykonana robota! ciekawe odpowiedzi, mój też kocha piłki :)

    OdpowiedzUsuń