sobota, 14 lutego 2015

Happy Valentine's Day!!!

Dzisiaj w kalendarzu mamy 14 luty - dzień zakochanych, dzień miłości, dzień motylków w brzuchu, buziaków i innych przyjemności:-) Przy tej okazji chciałabym wam polecić WSPANIAŁY, KUNSZTOWNY film, który oglądałam już nie raz i mogę to robić ciągle i wciąż. 
"Mój przyjaciel Hachiko", to film ukazujący historię ogromnej, odwzajemnionej miłości psa, do swojego właściciela. Opowiada o oddaniu, lojalności i tęsknocie. Film oparty jest na faktach. Przedstawia historię Hachiko - psa rasy Akita, który... I tutaj skończę opowiadać, bo zaraz wam streszczę cały film. Gorąco polecam!!!

Życzę miłego oglądani i duuużo PSIEJ, WIERNEJ MIŁOŚCI!


6 komentarzy:

  1. Oglądałam i za każdym razem płaczę w tym samym momencie, polecam również!

    Foto piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film kilka razy i zawsze uroniłam kilka łez.
    Ten film nigdy mi się nie znudzi..

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oglądałam, oglądam i zawsze będę oglądać! Zawsze na nim płacze..
    Tobie i twojemu psiakowi również życzę Ci dobrych walentynek! ;)

    Obserwujemy i zapraszamy do nas! :)
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, trzymanie opanowane :p
    http://wiejskie-stadko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdjęcie jest super! nie zdążyłam jeszcze nauczyć Piana trzymania, ale wam wychodzi to super :D

    OdpowiedzUsuń