czwartek, 12 lutego 2015

Jolly na FB

Moi Drodzy, kilka dni temu Jolly pojawiła się na FB. Założyłam jej profil, żeby dołączyć do grona psiarzy również w fejsowym środowisku. Kilku moich znajomych ma profile swoich zwierzaków i uważam, że nie jest to żadne szaleństwo ani dziwactwo. Moim zdaniem naturalne jest to, że ludzie chcą pochwalić się dokonaniami swojego pupila, a także pokazać swoim znajomym, że mają pasję, którą jest kynologia. 
Ja osobiście chcę podzielić się naszymi przygodami, spostrzeżeniami, szaleństwami w innych kręgach, niż blogger. Jest oczywiście grono osób uważające, że profile psów, kotów czy innych zwierzaków na portalach społecznościowych to głupota, ale ja pytam dlaczego? Czy robię tym komuś krzywdę? Obrażam? Wyzywam? Namawiam do złego? Nie. Ludzie zakładają najdziwniejsze facebookowe konta i profile - często idiotyczne, krzywdzące, wyśmiewne... Tego należy się wstydzić, a nie miłości do zwierząt i swoich pasji. Ja osobiście chcę, żeby na profilu pojawiały się śmieszne, ciekawe, pouczające zdjęcia i informacje związane z psim światkiem, a przede wszystkim scenki z życia Jolly. Chcę, żeby osoby wchodzące na profil Jollyndy, pomyślały-"Ja też tak mam! Mój pies też tarza się w kupie, zjada wszystkie kije na spacerze i sika co 5 minut". 
To jest moje założenie, to jest cel profilu.
Dlatego też, zapraszam wszystkich do polubienia Kluane Fifty Five, komentowania, dodawania własnych zdjęć i filmików nawiązujących tematyką do publikowanych postów. 

Pozdrawiam i do zobaczenia na fejsiku :-D




2 komentarze: