piątek, 3 kwietnia 2015

Alpha Spirit kość maxi

Dzisiaj znowu będzie o smakołykach, tym razem firmy Alpha Spirit. Skusiłam się i kupiłam dla Jolly, nogę wieprzową maxi. Jest naprawdę spora, wygląda bardzo zachęcająco, po otwarciu nie śmierdzi, ale za to jest tłusta-co dla psiaka jest dużym atutem, dla naszych mebli, podłogi i ubrań-niekoniecznie:-) Kość jest solidnie zapakowana w praktyczne pudełeczko, dlatego też świetnie nadaje się na wyjazd.
Jolly jest dość wybredna, jeśli chodzi o smakołyki. Tylko smaczki z górnej półki wchodzą w grę. Alpha spirit, w swoim asortymencie posiada również różne rodzaje przysmaków&paluszków-light, puppy, active i inne, a także nogi wieprzowe i pełnowartościową karmę.

 Co tu dużo pisać... Poniżej wklejam filmik i sami zobaczcie czy warto zainwestować w taką nogę? :-)

4 komentarze:

  1. Mój pies również jest mocno wybredną bestią, jednak w jego przypadku oznacza to, że w grę wchodzą tylko smakołyki z... najniższej możliwej półki. Najtańsze parówki, które nie zawierają ani grama mięsa - pyszności! Pasztet Profi - delicje! Frolic lub Chappi, nafaszerowane chemią - mniam, mniam! Z dwojga złego, myślę, że Twój pies wybrał lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, lepiej.... Tylko zależy dla kogo? Zaraz mnie puści z torbami, jeśli takie smaki będzie wybierać :-D Pozdrawiamy! :-)

      Usuń
  2. Lubię smakołyki, które robi mamcia. Twardych, sklepowych smaczków nawet nie powącham. Pozdrawiam Pusia, pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaki z domku, na pewno zdrowsze, smaczniejsze i przynajmniej znamy skład w 100% :-) Pozdrawiamy!

      Usuń