czwartek, 23 kwietnia 2015

Odwiedziłam Pańcie...

Dzisiaj w pracy miałam odwiedziny. Do sklepu wszedł Łukasz razem z Jolly. Oni często wpadają, dlatego Jolly, już w samochodzie wie, że idzie odwiedzić Pańcie. Dzisiaj jednak po raz pierwszy została ze mną przez 1h30min-sam na sam. Była nawet grzeczna. Oczywiście chciała witać wszystkich klientów i na ich widok popiskiwała, ale dałyśmy radę. Jedyny klient który się jej nie spodobał to duuuży owczarek niemiecki. Zauważyłam, że Jolly ma dystans do dużych psów. Jakby się ich bała...

Wizyta w sklepie zoologicznym oczywiście musiała zakończyć się zakupami, dlatego Feluś dostał saszetki, a Jolly zabawkę-czerwoną kość na przysmaki.
Czemu konieczne napisałam o kolorze zabawki? Ponieważ ostatnio czytałam na temat tego jak widzą psy. I dowiedziałam się, że psiaki widzą najlepiej kolor niebieski i żółty. Kolor czerwony też widzą na żółto. A ja się dziwiłam dlaczego Jolly, dziesięć razy przebiega obok zielonej piłki tenisowej i jej nie zauważa..... Generalnie rzecz ujmując świat oczami psa jest rozmazany i w kolorze retro.

Poniżej link do strony, dzięki, której zobaczycie jak widzą Wasze psiaki :-)
http://dog-vision.com/tool.php




 

3 komentarze:

  1. To fajnie miałyście :D Mała żebraczka ♥ Ciekawa ta strona, nigdy o niej nie słyszałam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć możliwość wzięcia psiaka do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że może odwiedzać Cię w pracy :). Moim marzeniem byłoby zabieranie psa do pracy :).

    OdpowiedzUsuń