czwartek, 14 maja 2015

Już za miesiąc...


Już za miesiąc Jolly będzie miała swoje 2 urodziny. Szok! Ale ten czas leci. Dopiero przywoziliśmy ją z Bielsko-Białej... Miałam całe spodnie i koszulkę uślinioną. Tak się biedactwo stresowało. Na spacery wychodziło się co 5 minut, sprzątanie to było moje hobby-siku, kupka i pogryzione zabawki. To były czasy.... :-D
Niedawno dostałam od Pani Agnieszki z hodowli, zdjęcia małej (wtedy jeszcze) KLUANE Fifty Five. Ale był z niej słodziak. Mmm... do schrupania. Sami popatrzcie :-)





Z siostrzyczką

Z mamcią :-)

Z siostrzyczką


7 komentarzy:

  1. Ale była z niej mała klucha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie słodziak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas rzeczywiście szybko leci... :).
    Jest w podobnym wieku z Roxi, gdyż moja skończy 2 lata 2 czerwca :D.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak była cudna jak była malutka! ♥ Ale teraz też jest prześliczna!
    To prawda czas leci baardzo szybko! Moja Molly też jeszcze nie dawno była taka mała, a w sierpniu będzie miała już 3 lata.

    Pozdrawiamy!

    Zapraszamy na nowy post,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna była z niej kuleczka! O tak zdecydowanie czas leci za szybko. =)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kuleczka! Szczeniaki są najsłodsze :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka kuleczka! Szczeniaki są najsłodsze :).

    OdpowiedzUsuń