wtorek, 17 września 2013

Dog Whisperer



Opinie na temat pana Cesara Millana są różne. Jedni uważają, że jest genialny, inni twierdzą, że to przereklamowany showman. Ja podchodzę to tych opinii z dystansem…

Przed przywiezieniem szczeniaka do domu chciałam się dobrze przygotować. Bez apelacyjnie w tym przygotowaniu pomogły mi książki, serial dokumentalny - The Dog Whisper i rady hodowcy. Dzięki książkom, takim jak: John Fisher-„Okiem psa. Poradnik psiej psychologii.”, Stanley Coren-„Jak rozmawiać z psem”, Dorota Sumińska-„Szczęśliwy pies”, czy Cesar Millan-„Jak wychować idealnego psa”, poznałam skrawek psiej psychologii i mowy ciała. Z kolei serial dokumentalny „Zaklinacz psów”, pokazał mi jak wiedzę z książek wykorzystać w praktyce i uświadomił, że większość złych zachowań psów jest spowodowanych nieodpowiednią reakcją ze strony człowieka. Myślę, że Cesar Millan, jakimkolwiek byłby człowiekiem- showmanem czy nie, to posiada wiedzę i podejście do psów i ich właścicieli. Jego programy i książki są naprawdę pomocne i zawierają wiele cennych wskazówek w wychowaniu szczeniaka i ułożeniu już dorosłego psa.
P.S. Jak widać, Jolly nie do końca interesują rady Cesara, ale właściwie po co mają interesować? Przecież to pies idealny!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz